Azraada58 bende 62 ile hamile kaldım 85le doğum yaptım iki yil oldu daha 73 kiloyum şöyle 59a falan düşsem çok iyi olacak yaz günü hiç çekilmiyor şıpır şıpır terliyorum boyum da kısa, ctesi diyetisyene başlayacağım ama modum da çok düşük bilmiyorum nasıl olacak sanki gobegimde benden olmayan fazla bir parça var gibi ne oturabiliyorum ne egilebiliyorum