zelihaertas Sadece anne sütü ile besliyorum. 5-6 gün kaka yapmadı. Lavman yaptık. 2 gün geçti, yine kaka yok. Ne yapmalıyım. Bu gün ilaca başladık. İlaç kullanmadan ne yesem düzelir?