Haticelif25 ben maalesef ilk oğlumda rota virüs hastalığını gördüm ve rabbim hiçbir evladı o durumlara getirmesin 🙏🏼 Çok ama çok kötü kokulu ishal çok şiddetli geçmek bilmeyen ateş ve sürekli kusma ne yerde yesin hemen kusuyor serum takılmak zorunda kaldı 1ay hastanede yattık böbrekleri iflas ediyordu nerdeyse oğlumun 😔şimdi ikinci oğlumda tereddütsüz yaptırdım geçirse bile hafif olur inş.