Ben yaptırdım canım hayır bir yan etkisi yok doktorumuz olmaz dedi çok şükür olmadı da, yaptırmak kişisel bi karar ama malesef ağır geçiriyor bebekler bu virüsü o yüzden bence yaptırmakta fayda var, bunu yaptırınca hiç olmayacak anlamına gelmez ama olsa bile hafif atlatır inş. Genellikle hastaneye yatırıyorlar bu virüsten dolayı.