beyzzsenturkk_ Feyekum benimde aşırı dökülüyordu 5,5 ay oldu geçen gün saçımı kestirip boyattım inanır mısın dökülmesi azaldı resmen + kullandığınız tarakta dökebiliyor koparıyor dikkat edin