H_nurozkan bacağının ağrımasını bilemem belki Bi yer vurdun belki üstünde çok durdun ondan ağrıyordur geçmezse fizik doktoruna git. Ama uyuşma ve ishal kendini strese soktuğun için oluyor mesela bişe olacak korkusuyla heycanlanıyoruz heyecanlanınca hızlı nefes alıp veriyoruz hızlı nefes alınca beyine çok oksijen gidiyor başın dönüyor başın önce gözün kararıyor elin ayağın uyuşuyor böyle böyle kendimize ediyoruz ama ölmüyoruz kendimize boşa zulüm Ediyoruz bişe olmayacak de geç düşünceni başka yöne çek unutuo gidiyorsun. Ben çocuk aklımla neler çektim kaç kere hastaneye gittim bir şey çıkmadı en son psikiyatri oda ilaç verip uyutuyor beynini. Sen düşğnmeyerek zaten başabilirsin ama eğer düşünüp ödün verirsen büyüyor gidiyor