Evet hskshsj yeni hayatım derken eskiye dönecek olacak yeni hayatım diyeyim kızlar doğumdan sonra 3-4 kilo fazlam duruyor hala emziriyorum diye aklıma geleni gömüyorum sürekli ve direkt kalça ve basene gidiyor yediklerim azıcık da göbüş duruyor çok yiyince çıkıyor direkt eksik olmasın. Bu sene ilk defa halkımızın göz sağlığı açısından gidip sörf şortu aldım ve öyle girdim havuza denize hskdndknd kim kardashianvari bir şeye dönüştüm. Bugün yolda bi mağazaya girdik eşim de 36 beden bir elbise bulmuş sağolsun deneseneğ çok güzell dedi bu bana olmaz dedim. Dene dene dedi elbise oldu ama göbeğim lönk diye çıktı ve bana kibarca azıcık daha kilo verirsen süper durur bu elbise dedi bdkdndk. Yarından itibaren dengeli düzenli beslenip abur cuburu hayatımdan çıkartıyorum ve evde sporuma başlıyorum eylül ekimde de pilatese dönüyorum var mı benimle başlayıp yarın yeni hayatımın ilk günü diyen hdkdbdj birbirimize kahvaltılık bowllarımızı falan atarız 😂😂 ağustosta tekrar tatile gidiyoruz ve ben o şortu giymeyeceğim aha buraya yazıyorum hdkdhdıdn (GİYDİ)