Bsrkml0212 Kızlar ateşten dolayı hastaneye gittik boğazı kızarık dediler klamoks başladılar. Ateşi düşmeye başladı fakat şimdi de ishal oldu ve çok halsiz. Acaba antibiyotik mi ishal yapmıştır? Başına gelen var mı?
Olric11 Bsrkml0212 doktor değilim ama ishal salgını var ailece geçirdk ateş ishal halsizlik antibiyotik 3. Gün etkisini gösterir hemen ishal yapacağını sanmıyorum
durukusunannesi_ Bsrkml0212 antibiyotik ishal yapabilir ama dişi çıkıyor demişsiniz o da yapabilir bence bir kez daha doktora götürün ishal ağır gelmesin bu seferde bebişe
Bsrkml0212 Olric11 biz dün akşam başladık antibiyotiğe bugün ishal oldu epey de halsizliği var dişi de patlamak üzere üst üste geldi tekrar göstersem mi bilemedim
yigit2021 Aynısını yaşadık başta dişten sandım 38 i geçince acile götürdüm boğazı kızarık dedi antibiyotik verdi su gibi ishal beline kadar geçiyo yemek de istemiyor zorla muz vermeye probiyotik yoğurt kefir deniyorum bnde
Bsrkml0212 yigit2021 ya bizimki de ağzını açmıyor su bile zar zor içiriyorum süt alerjisi de var yoğurt kefir de veremiyorum maalesef
Bsrkml0212 Gulra şu an ateş düşürücü kullanıyoruz sadece ateşi çıktıkça ikisinden birisi kızamık için kan ve sürüntü aldılar ama muhtemelen 6. Hastalık ateşi vardı 3-4 gün ateşi düştü bugün bir anda kızarıklık başladı vücudunda