Alyamom26 Dün gece aniden ateşlendi kızım , bugün öğlen de avuç içlerinde ve bacaklarında kızarıkliklar var bir tane de ağzının etrafında çıktı . Ateşi şuan yok ama bu kızarıklıklar için hastaneye götüreceğim yarın. Allah bebeklerimize şifa versin 🙏
ArassMom_ Alyamom26 Bizde ayak tabanı ve avuç içinde var sadece. Boğaz enfeksiyonu vardı götürdüğümde aynı şekilde ateş geçti birden çoktı bizdede
RobinScherbatskyy ArassMom_ bu el ayak değil kızım geçiriyor şuanda içi su dolu kabarcıkla var ellerinde ayaklarında ağzında ve bel bölgesinde böyle değil
RobinScherbatskyy ArassMom_ ağzında yaralar çıktığı için bu hastalıkta su dahi içmek istemiyorlar😔 canımdan can gitti kaç gündür
ArassMom_ RobinScherbatskyy Bende ondan şüphelendim. Bayram dolasıyla memlekete gidiş geliş yaptık nemden kuruluğa gelince
Efeismom ArassMom_ biz de geçirdik hatta oğlumdan bana bulaştı ama kızarıklık yoktu nokta nokta şeklinde ağız kenarında ellerinde ve ayaklarında vardı çok geçmiş olsun umarım değildir 🙏🏻
Agg2408 ArassMom_ şuan 10 aylık yavrum bi yerden kapmış öğle uykusundan uyandığın da ateşi vardı calpol falan düşürmedi ateşini acilde yatırdılar serum taktılar soğuk uygulama falan zor zar düştü kan idrar tahlili alındı ama o gece anlaşılmadı ne olduğu neyse ertesi gün oldu bi baktım döküntüler başladı popo el ayak kollarda bacaklarda okumuştum bunu bi doktorun sayfasında ordan hemen bildim bunun olduğunu şuan yaraları kabuk bağlıyor gibi çok zor bi süreçti
Mi-Mi ArassMom_ ateşle başladı hiç geçmiyordu doktora götürdük direkt ayaklarını bi açarmısınız dedi (o dönem salgın varmış).el ayak hastası dedi ilaç vermedi ilaçla tedavisi yok bol bol su içirin ateş düşürücü kullanabilirsini birde agızın içi yara oluyor yemek vs yiyemiyordu ona özel bitkisel bi karısım yaptırmıstık.Korkulacak bir hastalık değil cabucak geçiyor yumurtlama dönemi biraz sıkıntılı.Su dolu kabarcıkları patlatmayın ve oynamayın ki iz kalmasın 🤲
ArassMom_ Bugün götürdüm maalesef bizimkide El - Ayak hastalığı olanmış ilaç olarak kaşıntı için alerji şurubu verdi 10 güne geçer dedi umarım dediği gibi olur
redballoons oglum su an el ayak hastaligina yakalanmis durumda ama yetiskinlere bulasmiyor diye dusunmeyin, dikkat edin bana da bulasti.
ArassMom_ redballoons Çok haklısınız ama ateş vb. durumlar yüzünden sürekli yanyanayız nasıl korunacağız hiç bilmiyorum