Buse_ Elifkrl https://www.civilim.com/weewell-wma420-dijital-bebek-telsizi-300?gclid=CjwKCAiA8K7uBRBBEiwACOm4d6Bt2_kFfc_4b9bJSflOFT1A8eyjrIcYQuJ8ychmdINgp89fQbliVhoCqQgQAvD_BwE
Elifkrl Buse_ sizin dediğiniz bi üst modeli sanırım ebebekte var oda ama yorumlar cok olumsuz yazılmış bende tereddüt ettim
Minik_Hanim Elifkrl tabi ki https://www.e-bebek.com/weewell-wma420-dijital-bebek-telsizi-300-mt-p-wee-wma420/?gclid=EAIaIQobChMI742Gs-Tl5QIVV-DtCh1iVQMoEAAYASAAEgLXYPD_BwE
Buse_ Prensesannesioldm evet ama bence ikisi de şarjlı olsaydı daha iyiydi rahatça her yere götürülür ve elektrikler gitse dahi kullanılırdı
Fadik Ben netten bebek eşyası satan Bi siteden 100 tl ye chicco aldım süper bebeğim on aylık oldu hala sıkıntısız kullanıyorum sizde bi bakın bu sitelerden bulabilirsiniz boşuna fazla para vermeyin