As_li Kızlar doğum yapalı 6 gün oldu doğumdan sonra cok kanamanın normal oldugu gibi cıkan siyah et parcacıklarıda oluyodu ama bir kac gundur birşey gelmiyodu o koyu kıvamdan şimdi birden gelmiş icerde kalan kötü kan mı yoksa placenta parcaları mı oluyor