Kız bu çocuk pat pat lafa üstü gidiyo ya hep.. 3 gün önce düştü burnunu vurdu yere azcık kanadı. Dün de ağzının üstüne düştü dudağı patladı dişi kesmiş baya kanadı. Napıcam bu böyle yürüyene kadar hergün bi zeval geliyo bebeye..insan bi elini kolunu kouar anam babam düşerken. Her defasında da ağzının üstüne düşmezsin dimi.. kafayı gözü patlatmadan inşallah yürüsün inşallah