Oğlum 18 aylık oldu ☺️
Zaman çok çabuk geçiyor yaa🥹
Aşılama tedavisi, düşük tehlikesi, erken doğum, doktor kontrolleri, prematüre gelişim takibi, ek gıda erkeeennn 18 aylık oldu bile 🥹
Şimdi annecim annecim diye peşimde geziyor ♥️
Sizin minnoşlar neler yapıyor 🫶🏼