zehranevaayan merhaba, ben de aynı sorun yaşadım meme mama olarak 2 ayı bitirdim iyi gidiyordu ama herkes biberonu kullanıyorsunuz meme reddi yaşarsınız diye diye benim sütüm zaten çok iyi gelmedi inst Nihal Özkan emzirme danışmanlığı onunla başldım Instagram sayfasında memnun kalan çok inşallah ben de memnun kalırım. Emzirme danışmanlığı hemen mamaya bırakmaya odaklılar hipp çayı ve Solgar Brewer vitamin B12 önerdi ( çok faydasını görmedim) günde 6 tane bana fazla geldi 3 alıyorum .biberon yerine beslenme sondası kullanmamı istedi Ben de dediğini yaptım mamayı azalttım ama maalesef kızım hep memede,uykuya dalamıyor ve bana göre sanki aç kalıyor.ve bir haftadan beri mamayı kabul etmiyor mamayı içtiğinde kusuyor heralde acele ettim mama konusunda yavaş yavaş kesmem lazımdı.ben de ne yapacağımı bilemiyorum :(