Aaylinnnn geçen yaz 4 aylıklardı çocuklarım o yazda açtım bu yazda açıyorum klimayı 24 25 yapıyorum üflediği kapağı en yukarı çıkarıyorum fanı kısıyorum ideal soğuklukta olunca sleep moduna alıyorum çarpmıyor. Tek sorun nem azalıyor onu da buhar makinesi çalıştıyorum yada kapıyı pencereyi aralıyorum hafif. Sıcaktan asla uyuyamaz çocuklar