EsraYrk Merhaba, 1.5 yaşında çocuğumun azı dişi kan topladı 15 gündür kendi kendine patlamadı. Dr a gidip enjektörle aldıracağım. Böyle bir durum yaşayan var mı
incir-receli EsraYrk enjektörle aldırmayı ilk defa sizden duydum zor patlayan dişlerde olabiliyor ki bizim en zor çıkan dişlerdi azılar