Eda-ozlem Kızlar bugün ebebekten içmeye hazır Aptamil devam sütü aldım kullanan varsa nasıl kullanacağımi anlatabilir mi kabız falan yapmaz inşallah
Nacafa Eda-ozlem 200 ml lik şişelerden bahsediyorsunuz anladığım kadarıyla. Ben kullanıyorum dışarı çıktığım zaman çok pratik oluyor sadece çalkalayıp biberona boşaltıyorum zaten içime hazır
bebis_ve_annesi41 Eda-ozlem ben normal a 101 den pınar devam sütü alıyorum 200 ml hiç toz olanları alıp ta uğraşmıyorum 14 aylık bebeğim bu arada
Eda-ozlem Nacafa heh evet evet ilk defa bugün aldım denemek için şimdi hiç açmadım buzdolabına koydum bişey olmaz inşallah
Papatya14 Nacafa ya gece sadece emiyo uyuduğu için bişey yediremiyorum ama uykuya dalamiyo az geliyo sanirim gece versem olur mu neden o verilir bilmiyorum da hani sütun bitince mi yoksa doyurmak için mi
Nacafa Eda-ozlem ay yok bir şey olmaz. Benimkiler hep bebek çantasının içinde duruyor, mağazada da soğutucu kısımda değil zaten normal rafta duruyor.
Eda-ozlem Papatya14 ya açıkçası benim kızımda gece çok uyanıyor sütüm yetmiyor, uyumadan önce vereyim gece rahat ve tok uyusun diye düşündüm
Nacafa Papatya14 sütünüz bebeğe yetmiyorsa normal toz mama alsanız daha iyi olur çünkü bu mama sadece 200 ml 25 TL. toz alırsanız çok daha hesaplıya gelir, bu bence acil durumlarda kullanmak için
Papatya14 Nacafa hani marketlerde satılıyor ya o degilmi toz su ile karistiruliyo muhalkebi gibi oluuyor