2 yaş oğlum 3 aydır çok hastaydı ve son 1 aydır ağzı açık horlayarak uyuyordu gece uyaniyordu ağlıyordu nefes alamıyordu hiç gündüzleri de yemek yiyemiyor nefes alamadığı için hastaneye götürdük bugün geniz eti dedi sprey verdi rahatlatmak ise ameliyat dedi ama tekrar edicek sprey bitince doktora da sormayı unuttum ameliyat da nasıl olur bilmiyorum bu yaşta çocuklarını ameliyat ettiren var mı süreç nasıldı doktor şuan etirriseniz tekrarlayabilir dedi ettiripde komple düzelen varmı çocuğu merak ettim çok hastalandığı için olmuş ve şu fizyolojik su olur ya hep ondan yapardim doktorlar yap derdi hasta olduğunda o da çok tetiklemis eğer benimki sürekli yapan var ise azaltın çünkü çocuğum çok kötü oldu bu durumdan