elifinannesi95 annekuzusu18 evet gördüm şimdi hadi hayırlısı olsun çok sevindim fazla değil ama hiç yoktan iyidir
annekuzusu18 elifinannesi95 aynen öyle belki zam da gelir ama gelmesede güzel oldu ihtiyacı olanlar için
AlpEreniimmm annekuzusu18 etmiyor ya yatmadı çevremde alanlarında yatmamış emin misiniz öyle olduğuna acabaa
annekuzusu18 E devletten başvuru yapabilirsin,belli bir gelirin altındakiler alabiliyor,ama istisna olarak durumu iyi olanlarda alıyor,istersen başvuru yap dene şansını
Olric11 annekuzusu18 sosyal yardıma gittim evet evi arsası ve sigortalı iste çalışıp birde yardım parası alıyor gelmiş bayram harçlığı yokmu diyor. Benim ne sigortam ne üzerime bir varlığım olmadığı halde en zor zamanlarımda çıkmadı. Sigortalı işte çalışıp bir geliri olup bu yardımları alanları Allaha havale ediyorum kul hakkıyla gitsinler. Şimdi derler asgari ücretle geçiniliyormu? O gerili bile olmayıp o sosyal yardıma muhtaç olanların hakkına girenlere söylüyorum. Çok şükür ki geçti gitti
Dalpa Olric11 naren hanım sadece tek bir gelir düzeyi yokki verilen para miktarı bile değişiyor maddiyata göre kuruma gidip güzelce anlaticaksiniz açıkça bilgileri doldurucaksiniz internetten başvuru yapanlarda çok birşey beklemesin gittiğiniz yerdeki kaydınızı alan kişi bile çok önemli lütfen burdaki alanların ne suçu var siz alamıyorsunuz diye ben PTT ye gittigimde kadın elektrik su doğalgaz kira çocuk hepsinin yardımını alıyordu benim eşim askere gitmişti ben sadece sosyal yardım parası alabildim küçücük bebeğim varken ama yapacak birşey yok
Dalpa Olric11 Ve inanın hayat sizin sandığınız gibi değil sigortalı iş de çalışıp küçük bebeğin masrafı ve inanılmaz zam olan ev kiraları birde borçlar ile ne yapılması bekleniyor dua etmek yerine beddua etmek ne demek ya ? Allah darda olan herkese yardım etsin devlette her kesime yardım etmek zorunda insanlardan hınç alicaginiza devletten hesap sorun