Safiye129 Sevgili anneler oğlum için oto koltuk almayı düşünüyoruz. Alanların tecrübeleriyle bana yol gösterirse sevinirim :) kaç kademeli alalım ve hangi markayı önerirsiniz
Aslicamm Safiye129 yoyko almıştım memnun kalmadım çok yatmıyo bi de her yerden parçalar çıkıyo kafa desteği ayrı bel desteği ayrı bi garip
Mazikeen Safiye129 joie 0-36 kilo olanı kullanıyorum çok memnunum güvenlik testleri başarılı kızım içinde çok mutlu
sakinolpelincim Gulra bende yeni aldım da iade etsem mi bilmiyorum pek içime sinmedi. Ürün kalitesi, emniyet kemeri kısa gibi, baş kısmını kaldıramadım nasıl oluyor. Birde isofix yok arabada kemerle takcam onada pek uygun değil gibi. İade etsem ne alcam bilemedim.
sakinolpelincim Aslicamm bende yeni aldım da iade etsem mi bilmiyorum pek içime sinmedi. Ürün kalitesi, emniyet kemeri kısa gibi, baş kısmını kaldıramadım nasıl oluyor. Birde isofix yok arabada kemerle takcam onada pek uygun değil gibi. İade etsem ne alcam bilemedim.
AA201207 nhduman link paylaşımı yasak olduğundan yorumunuz silindi. Görsel olarak paylaşabilirsiniz 🌸
Melisaayy Joie i spin kullanıyorum çok memnunum hem dönmesi (dönme özelliği çok önemliymiş kullanırken daha çok anlıyosunuz) hem de adac testinde puanı çok çok iyi olması sebebiyle almıştım hiç pişman olmadım bebeğimde gayet rahat etti yatış kademeleri var içinde uyuyabileceği kadar yatıyo kullanımı çok rahat tavsiye ederim
Findukezmesi Melisaayy merhaba bebeğiniz kaç aylık acaba. Bende bu modele bakıyorum ama yeteri kadar bilgi bulamadım. Bir de terletiyor mu. Joie nin pusetini kullanıyorum çok terletiyor.
Merry Safiye129 merhaba kesinlikle Besafe öneririm isofixli yada isofixsiz fark etmez 3 kademeli ve dışarıyı çok rahat görüp ve yatma özelliği var . 4 senedir kullanıyorum hala taş gibi ikinci çocuğuna da inşallah kullancam. Çok araştırıp almıştık çok da memnunuz.gecen çıkarıp yüksekltici taktım kızım bu rahat değil oto koltuğumu tekrar takın dedi 😂
Defne1021 Merry merhaba inşallah görürsünüz:) besafe de genelde iki yaşa kadar kullanıliyor diyorlar 18 kg pek bulmuyormus içi darmis galiba bilgilendirebilir misiniz
EGP Ogulluana Merhaba elele oto koltuğundan memnun musunuz sizin için artıları eksileri neler zahmet olmazsa öğrenebilir miyim? Bu markanın arabasını ve park yatağını kullanıyorum çok memnunum fakat oto koltuğu için pek yorum göremedim yardımcı olabilirseniz çok iyi olur🌸