Ahh kızlar vahh kızlarr öldürdü bu sıpa benii 3 ay 10 günlüğüz 3.ncü ayı dolmadan önce o kadar güzel bir gece uykusu vsrdı ki anlatamam arada ben uyandırır emzirir yerine koyardım gündüz desen ohhh miss uyurdu hep ama şimdi tilki uykusunda danki ne gece ne gündüz uyumuyor yaa delirtiyo beni tam kızıyo gibi yapıyorum bu seferde gülmeye başlayınca dayanamıyoruz 😄gece gece oyun oynamalara başlıyoruzz 💃🏻💃🏻siz napıyosunuz siz de durumlarnasıl nasıl idare ediyosunuz