Aysecan0335 Kızlar 15 haziranda doğum yaptım , rapor ücretinizi ne zaman aldınız , kaç gün sonra yattı acaba , işverenimle görüştüm doğum yaptığıma dair ama ne zaman yatar acaba bilemedim
bumbusannesi Aysecan0335 muhasebeci sisteme isledimi e devletten bakabilirsiniz yattiginda ordan gorursunuz
Mbrre Aysecan0335 ilki yani doğuma kadar olanki doğumdan sonra 1 hafta içinde yatti. Dogum sonrası olan süresi bitti 15 gün sonra yatti 2 parça şeklinde oldu benim ki
umutunannesiiii Aysecan0335 is yeri onaylayınca raporu 10 gun içinde yatar hir kısmı doğuma kadar olan sonra ki kısmı daha sonra yatıyor
SedaveDoga Aysecan0335 23 Haziran’da doğum yaptım bugün raporum onaylandı pazartesi günü yatacak bir kısmı dedi SGK daki görevli sonrasında da rapor onaylanınca kalanı yatacak
Aysecan0335 bumbusannesi bakıyorumda gözükmüyo henüz işgöremezlik ödemesi görme ekranından bakıcam dimi e devlette
Deletedmom_116 Doğumdan 1 hafta sonra ilk yarısı yattı diğeri de kalan rapor bittikten 1 hafta sonra yattı :)
Aysecan0335 Deletedmom_116 teşekkür ederim zeynepcim heralde bayram girdi diye aksadı benimde öyle düşünüyorum , momdan taniyorum seni doğurdum geldim bendee :)
edaabeyazel11 Aysecan0335 evet ben 37. Haftaya kadar çalıştım o yüzden 3 aylık rqporum vardı bitince zateen otomatik 4 gün içinde falan yatıyor.
sumeyyeozcelik44 Toplam 4 ay raporumuz var 2 ay doğum öncesi 2 ay doğum sonrası 1.si doğumdan sonra 1 hafta icinde yattı 2. Raporumun bitmesine 5 gün var yine oda 1 hafta içinde yatar diye biliyorum
sumeyyeozcelik44 Aysecan0335 brüt ücret üzerinden hesaplaniyo aldığınız maaşa bağlı yani ben ilkinden 12.450 aldım 2.si biraz daha yüksek yatiyo