Momy5 Sezeryan dikiş yerimin üst kısmı uyuşuk elimle dokunduğumda karıncalaşmış gibi hissediyorum. Dikiş yeirmde kızarıllık vs yok çamaşırımın lastiği geliyor o üst kısma acaba o yüzden mi ya da iç dikişler mi iyileşiyor
_AyAlp02 Momy5 Sezeryan sonrası dikiş yerinde his kaybı maalesef ki oluyor . Herkeste bir olmamakla beraber annemde hala his kaybı var .Bende 4 ay önce doğum yaptım dikiş yerimde his kaybı var :)
Maysasmom Momy5 ben 5 ay önce dogum yaptim hala ayni😅 bazilarinda 1 sene sürüyormus bazilarinda hic gitmiyormus 🤷🏻♀️