Nononame Kızlar genel geçer herkesin bildiği yöntemler dışında şöyle yaptım anında geçti, böyle yaptım mucizevi bir şekilde bitti diyen varsa önerilerinize talibim :(
71gulsah71 Nononame benim hamilelikte basladi goguslerim catlamaya butun kremleri denedim hic fayda etmedi sonra gümüş kapak aldim ve mucize sekilde 2 gunde iyilestim suan emziriyorum ve devamli kullaniyorum sizede tavsiye ederim
hayalperest2310 Nononame benim hamilelikte catlamaya başlamıştı 34 haftalıkken lansinoh kremi aldım doğuma kadar kullandım hiç acı yara olmadı ama krem rahatlatıyordu soğanı ikiye bölüp üstüne koyabilirsiniz üstüne
minniks Nononame kırmızı kantaron yagı ve silikon gogus kalkanı 1 haftada toparladım goguslerimi acık yaraydı resmen
SedaveDoga Nononame yeni doğum yaptım 10 gün oluyor doğum yaptığım andan itibaren sadece gümüş kalkan kullandım çok şükür bir sıkıntı çekmedim 🧿
Nononame 71gulsah71 hayalperest2310 Gümüş kapak da kullanıyorum lansinoh da :( bunlar işe yaramadı bende. Soğan denemedim hiç, son çare deneyeyim.
Nononame _mmmmellek lahanayı nasıl kullanıyorsunuz? Önce haşlayıp sonra buzluğa koyduktan sonra mı koyuyoruz?
_mmmmellek Nononame ben öyle yapıyorum sıçak suda bekletip sonra koyuyoram birde buz sür canm oda iyu etki ediyo
Nononame minniks emzirmeden önce siliyor musunuz kantaronu? Sarı kantaron rengi kırmızı, kırmızı kantaron rengi sarı çıkıyor, siz hangisini diyorsunuz tam olarak acaba :)
minniks Nononame iceriginde kimyasal yok zaten icine sinmezse silebilirsin cicegin rengini bilmiyorum ama dayım evde kendi yapmıs ben ondan aldım rengi kırmızıydı hangisinden yaptı bilmiyorum