1 yaşına nerden girdi yemin ederim küçüklüğünü mumla ariyorum ya gün içinde aşırı yaramaz hareketli girmediği dağıtmadıgı yer kalmadı hala yemek bile yapamıyorum mızmız sıkılır herşeyden gündüz uyku asla yok evim çok sıcak belki ondan dicem ama soğuk olsada uyumazdi gunduz. Akşam olsun uyusun diyorum duş alıyoruz uyuyor yarım saat sonra kalkıyor 12 ye kadar uyku yok ya bir aya yakın böyle neden ya neden ben dinlenmicek miyim hiç