Bebeğim 7ay 15 günlük ve gecelerı hiç uyumuyor sabaha karşı 4 gibi uyuyor tek oda 2 saat falan onda da sallayarak uyutuyorum gündüzleri sürekli kucağımda napıcağımı bilmiyorum normalde bu uyku ilaçlarına çok karşı birıyım ama çok canım yanmasa kullanmam kapabilirim ne gibi zararı olur kullansam bilen kullanan var mı