yeni26 Kızlar 3 ay önce doğum yaptım ve hala adet olmadım. Doktoruma kontrole neredeyse 1.5 ay önce gitmiştim yumurtlamaya başladığımı söylemişti. Sizlere de sormak istiyorum ne kadar süre sonra adet oldunuz
DrkAyz yeni26 bende 3 aydır olmuyorum çok şişkin hissediyorum kendimi sanki adet olsam rahatlıycakmış gibiyim sizde de aynı mı
defneemomm yeni26 3,5 ay oldu ay oldu doğum yapalı. 2 ay sonra oldum sonra bir daha oldum normal eski düzenim gibi
gencmom_ yeni26 40 ım çıktı 2 gün sonra reğl oldum ama keşke olmasaydım düzenli gidiyor ama baş dönmesi tansiyon falan oluştu bende
Carpediemmm yeni26 10 ay sonra oldum. Doktorum Emzirme devam ettiği sürece 2 yıl olmaması normal demişti. Endişelenmeyin o yüzden
Mumoslu30 yeni26 doğumdan 40 gün sonra oldumcanım41. Gun annem 2 yıl olmamış mesela degisiyor demekki💐