40 gün önce çam sakurada sezeryan oldum hanımlar dikişleri yaktiklarini gördüm ne Dikişi bilmiyorum sordum söylemediler kontrole de gel demediler. Şimdi dikislerime baktım ip duruyor bunlar erir mi acaba kendiliğinden birde dikiş yeri siyahlasmis normal mi avaba başına gelen varmı