Benimki de 3 aylık oldu bir aydır aynı dediğiniz saatlerde her gün ağlama krizleri geçiriyordu. Ben de gazını çıkarıyoruz masaj yapıyoruz diye kolik değildir diyordum. Meğer kolikmiş.O saatlerde karnına ağrı girdiği için ağlıyormuş sonra bebeğim için çok üzülmüştüm ağrı çekiyor diye. Bunun damlaları var ama uzun süre kullanınca etki ediyor. Benim çözümüm ağlama saati başlamadan hemen önce yıkamak emzirmek ve masaj yapmak oluyordu sonra uyuyordu o saatleri öyle atlattık ben de bir ay çektim. Sabırlı olun bebeğiniz ağrı çektiği için öyle yapıyor hiçbir bebek sebepsiz ağlamaz