bebek-kaya Kızlar Mayıs sonunda kriyoterapi yapıldı sonra normal tarihinde Regl oldum ama üstünde 15 gün geçti bugun yine kabana başladı korkuyorum doktorum bu hafta izinliymiş bilgi alamadım var mı bu işlemi yaptırıp böylr şeyler yaşayan acaba normal mi bu
bebek-kaya 3kuzu1ana geçmiş olsun , iyileşmiştir sanırım bu ay reglden sonra kontrolüm vardı ama maalesef randevu bulamadım doktorun uydu olduğu tarihte tatilde okucam dönüşte nasipse artık gidicem
3kuzu1ana bebek-kaya Doktorun ne diyor kötü bisey dedimi Ben cokçok korkuyorum. Kotu bisey çıkar diye
bebek-kaya 3kuzu1ana smear testi yapılıyor önce sonuca göre konuşuyor benim temiz çıktı şükür şimdi kontrolde de yapılacak