BirPrensAnnesi___ bizim kakamızdanda kan gelmişti iplik şeklinde. Makatta yırtık olmuş , doktor panik yapmamam gerektiğini söyledi kabızlığı vardıysa yırtmıştr , canlı parlak kırmızıydı kanayınca kakaya bulaşıyor öyle demişti doktor krem verdi makata srdük geçti çok nadir gelir bazen kan krem sürerim geçer. Yinede doktıra götürmende fayda var 🙏🏻