babyandmoms Milla dan 2.ye %50 indirim den kendime 600 küsür liralık alışveriş yaptım ama hiç kışlıgım yoktu. Bu arada her ürünü 2şerli olarak ayrı ayrı sipariş verdim. Hepsine tek tek kargo ücreti ödememe rağmen tek sepette alacağım halinden 70-80 lira uyguna geldi. Baya matematik yaptım ama 😅 Kızıma odasına halı,kitaplık,kitap,şampuanları,kremleri, bir kaç oyuncak derken benim iki katı masraf yaptı 🤷🏻♀️ Eşim garibim erkeklere yine bişey yok diyip iki gömlek alıp cıktı 😅