Kızım 22 aylık ve sağ elinin baş parmağı tırnak mantarı oldu. Tırnağı sarardı aisti tuaf bi hal aldı. Geçen ay dermatolojiye götürdüm travazol krem verdi ama hiç bir ise yaramıyor. Varmı böyle bi surum tecrübe eden bilgisi olan ne yapabılırım nasıl gecırebilirim :(