Momaslan mama vermeyin demedim ki ben.Bebegin emme gücü makinelerden daha kuvvetlidir ve daha çok süt emer demek istedim.Ayrıca bebeğin mama icmesinde de sorun yok.Bebğiniz iştahlı bir bebek olabilir.Sütünüzün yetip yetmediğini doktorunuz ve tabi ki siz daha iyi bilirsiniz.Ama mutlaka düzenli beslenmenizi,su içmenizi ve dinlenmenizi tavsiye ederim.
Bide bende fransadayim yorumlarda okudum.
Vitamini amazondan alamazsaniz,eczaneden de alabilirsiniz.Yada auchanin kendi eczanesi oluyorya bio ürünler oluyor,onun içinde de var vitaminden.