Kızlar oğlumu yaz okuluna yazdırdık bugün başladı gayet güzel gitti öğretmeniyle sınıfına çıktı ama öğlen saatlerinde çok duygusal birkaç gün yarım gün gelsin dedi,1 yaşında ki kızımla birlikte taksiyle gittik uzak mesafede. Sabahtan beri ikna etmeye çalışıyorum gitmiycem diyor ağlıyor. Herkes alışır zamanla diyor. Yardımcı olun lütfen nasıl alışır 🥺🥺