acemi_ana aynen yaaa normal dogum icin gittim sezeryana alindim. 28.subattan 05.mart ta kadar suni sanci verildi bana sadece 2 cm acilma olmustu sancilari pes pese cektim ama acilmadi. Benimde ikinmaya halim kalmadi, sonra ablam geldi, abla ben dayanamiyorum artik halim kalmadi cok yoruldum dedim. Ablamda bas doktorla konustu. Imzayi attim kizim 05.mart.2023 saat 14:46 da 4040 kilo ile dünyaya geldi. Cok zorlandim kendime gelemedim. Kizimla ilgilenemedim. Her gece agladim sancilarim agrilarim oldu. Ama cok sükür bunlarin hepsi gecti gitti. Artik bende iyiyim kizim da iyi. Önemli olan onun sagligi.