Kızlar bebeğim tam 5 aylık emzirerek uyutuyorum .gündüz uykusuna yatırıyorum 30-40 dk sonra ağlayarak uyaniyor sanırım kısa uykudan uzun uykuya geçişinde oluyor ağlaması .eğer o an için hemen memeyi verirsem max5 dk emip uyumaya devam ediyor .ve bı 30-40 dk daha uyuyor.Ama bu ağlayarak uyanması çok canımı sıkıyor .1 hafta 10 gündür böyle .bu durumu yaşayan var mı siz neler yaptınız kısa uyku döngüsünde uyanirken ağlaması için ve memede uyutmayi bıraktırmak istiyorum neler tavsiye edersiniz