Aysekya canım ablamın bebeğine aynı yer içe gömüktü yani 1 yumurta koysan dururdu. Sezaryanla oldu ama Dr kesinlikle düşmedi bebeğin doğuştan böyle dedi. Sonra Dr a profesöre kaç kez korktular götürdüler. En son profesör korkma düşse böyle olmazdı zaten demiş anne karnında olmuş. Ve 6 ay verdi prof sürekli emzir. Emzirdikçe orası hareket edecek ve düzelecek dedi. 4 buçuk aylıkken baya kapandı 6 7 aylıkken hiç belli Değildi. Sen yine de götür tabii Dr a