miray31 Merhaba canım oğlum 12 ay 23 günlük oldu şuan baş çevresi kaç bilmiyorum canım yarın kontrol günü kontrolden gelince yazayım inşallah bıngıldağımız 5 aylıkken zaten kapanmıştı canım biz beyin cerrahina takipliyiz tomografi çekildi çok şükür Rabbime temiz çıktı ve süturlar açıkmış çok şükür yani büyümeye devam edecek anlamına gelir dedi doktorumuz gelişimi çok güzel canım beni anliyo oyuncaklarini çok güzel oynuyo motor becerileri de çok güzel zaten 10 ay 10 günlükken yürümüştük gelişimi vs Elhamdülillah Rabbime çok güzel inşallah hep böyle devam eder doktorumuz her ay 2 mm bile büyüse bizim için güzel dedi durmasın yeter ki dedi sizin 8 aylıkken kaç cm di canım