Zehra2205 Merhaba anneler evde bu lazer cihazlarını kullananlar var mı? En ünlüsülü phılıps lumea diye biliyorum? Kullanan memnun kalam var mı? Modeller arasında fark nedir. Hangi modeli daha iyi? Öneri ve yorumlarınızı bekliyorum
Ezonunannesi20 Zehra2205 ben kullanıyorum Philips lumea 950 yi çok memnunum. özelliklerine bakarak alabilirsiniz. ben alırken bütçeme bu uygundu özellikleri de yeterliydi bunu aldım ama iyi
Ezonunannesi20 Zehra2205 100.000 atışı var bendekinin. ben önceden de epilasyona gittiğim için çok fazla tüy yok vücudumda ayda 1 filan kullanıyorum. hem kablolu hem kablosuz kullanımı var