Kevserakb Emziriyorum ve eskiden bebeğimin bezini daha çok değiştirirdim 7 saattir bezi dolmamış normal mi ? 3 aylık
Mavii01 Kevserakb kızsa bebeğiniz labial füzyon olabilir bezini açıp kontrol etmelisiniz. Yetersiz sıvı alımı, fazla terlemesi vs gibi şeylerden de kaynaklanıyor olabilir. Bi süre takip edin içinize sinmezse bir çocuk doktoruna danışın.
Zdln Kevserakb bütün bebekler öyle yazım terliyorlar cok fazla o yüzden . Ben kışın kızımın bezını günde 5 6 kez degstırırdm yazın daha az oluyo
2cocukluanne222 Kevserakb doymuyodur sıvı alimi malum havalar isindi bol bol emzirin yetmiyoda mama takviyesi verin
[silindi] Kevserakb sutunde azalma olabilir canim sagip kontrol et eger yeterliyse bi doktora git baska bi sebebi olabilir
Binnur_cam Kevserakb ver canım boş ver günde 2 çay kaşığı sudan zarar gelmez Benimki 2,5 aylık Ben veriyorum Hatta özellikle mamadan sonra veriyorum Bir de hıçkırık tuttuysa
Mavii01 Kevserakb oğlum yaz ayında doğmuştu doktoru suyu kaynatıp soğutup düzenli ver susuz kalmasın havalar çok sıcak demişti. Tabi siz bilirsiniz yine de içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın