Mrve-Mom Merhaba mama sandalyesini kullandıktan sonra sizi bilgilendirecektim. Az önce ek gıda maceramız başladı gayette güzel geçti sandalyedende gayet memnunum ben normalinde sarı rengini sevmem ama bunu çok beğendim kullanımıda rahat hafifte dhaa sonradan bir sıkıntı yaşarmıyım bilmiyorum ama şuan için herşey yolunda 😊