13 aylık.Cumartesi akşamdan beri ateşli bugün 2. Günü. Calpol veriyorum bir süre düşüyor sonra tekrar 38.2 oluyor. Doktora götürdüm 6 saat arayla calpol dolven dönüşümlü ver dedi. Daha yeni dolven verdim sonra burnunu yıkayım dedim kan gelmiş böyle oluk oluk değil ama sümüğüne bulaşmış . Napacam korktum cok.