Sinemcansenturk yakın zamanda oğlumuda öyle ısırmışlardı sonra su toplamaya başladı belediyelerin doğru düzgün hiçbir yeri ilaçlamamalarımdan kaynaklanıyor normalde her yıl oğlumu sinekler ısırır ama bu sene tıpkı sizin çocuğunuzdaki gibi değişik bir şekilde ısırılmıştı süre sonra kabardıkça içinde su toplanmaya başladı ve oğlum ayağının üstüne basamadı ben hemen en yakın hastaneye götürdüm orada antibiyotikli krem verdiler meğer bu yıl çok değişik sinekler varmış bu şekilde çok gelen varmış bir süre sonra sanki güneşin altında yanmış gibi soyulmaya başladı bence bir hastaneye götürün en azından öyle bir şeyse bir krem verirler