Gizmuss benimde ilk anneliğim 1 ay 4 günlük oldu , gaz sancısı tutuyor ben ondan beter oluyorum , kusuyor kafamı başka bir şeye veremiyorum neden kustu diye beynimi yiyorum , uyumuyor mızıldıyor acaba bir yeri mi ağrıyor diye tasalara düşüyorum annelik zaten zor böyle evhamlı olunca ekstra zor