Kızlar merhaba bebeğim ayın 9unda 4 ay diyecek son 2 aydır 400-300 gr aldı doktor beslenme iyi olmasına kusmamasına rağmen bu normal değil dedi. Sadece mama alıyor bebeğim sizin başınıza geldi mi ne dendi nasıl sonuçlandı kan verdik çıkmasını bekliyoruz