İyi günler size birşey danışmak istiyorum bebeğim 4.5 aylık 2 haftadır hırıltı var burnunda ilk hafta devlete götürdüm birşeyi yok burnu tıkalı serum fizyolojik denildi 2 hafta tekrar götürdüm ciğerlerinin filmi çekildi gayet iyi bir sıkıntı yok denildi serum fizyolojik hiç etki etmedi aksine daha öksürük oluşmaya başladı dün özele götürdüm bronşit başlangıcı denildi hava verildi ventolin günde 4 sefer 6 saatte bir denildi dünden bugüne bu seferde öksürük arttı sebebi nedir nasıl geçirebiliriz ne yapmam gerek