Tugbayram1ahu Kızlar ateşehir ve ya çekmeköy civarında önerebileceğiniz yer var mı artık çok sıkıldım
beyzzsenturkk_ Tugbayram1ahu eşimin yeğeni nez demire gidiyor su an 4. seansında falan 1,5 aydır kıllarım cıkmıyor dedi o kadar tüye yatkın olmasına ragmen bende gitmeyi düşünüyorum o da cok memnun
Tugbayram1ahu laviniia aslında düşündüm orayı ama çok sıra bekliyorlar sanırım çok yoğun oluyormuş malum bebek olunca o kadar vaktimiz olmuyor teşekkür ederim yine de ❤️
Tugbayram1ahu beyzzsenturkk_ Bunu duyduğuma gerçekten çok sevindim hemen fiyat alıp başlamalıyım darısı bize diyelim 😍 çok teşekkür ediyorum 🙏🏻🌹