Kızlar merhaba. Bebeğim 34 haftalık doğdu.17 gün küvezde kaldı. 5 gün önce çıktı. İki gündür uyurken kolları ve bacakları sıçrama hareketi yapıyor.Hatta seğirme gibi de diyebilirim .Doktor randevumuza da üç gün var. Acaba böyle yaşayan var mı , doktorunuz ne dedi ?