Annelerim merhaba kızım 4 ay 8 günlük bi kaç gündür gündüzleri hiç uyumamaya başladı emerken uyuyor emmeyi bırakmasını bekliyorum 40-50 dk sürüyor bıraktığı zaman pat diye açıyor gözlerini uyuduğunda ben bıraktırdığım zaman da uyanıyor atak haftasında olduğu için mi böyle sizler böyle bişey yaşadınız mı yaşayan annelerim neler yaptınız biraz anlatır mısınız uyutuyorum dalmasını bekliyorum yatırınca gözünü açıyor kendi kendine uyumasını bekliyorum asla uyumuyor uyumadıkça huysuzlaşıyor lütfen yardım edin neler yapabilirim